lugnistormen

Sommaren är kort!

Kategori: Allmänt

å i Jämtland är den till och med Jävligt kort! Antar att den är över nu..... 

Nu på morgonen har jag och Ozzy slappat rejält. Intog kaffe och smoothie i bingen. Kikade ut på stormen och helt plötsligt börjar det att smattra mot fönstret...HAGEL! Jamen va fan är det för fel?

Det är nästan så att jag snart börjar tokskratta åt eländet. Kanske skrattar och dansar runt på gatorna här i Torvalla. Risken finns ju att det då kommer vitklädda herrar och sätter på mig en konstig tröja samt låser in mig nånstans. 
Men helt seriöst, jag har lixom ingen energi eller lust till nåt. Kylan knäcker mig!

GE mig ETT JOBB och BOSTAD nånstans från Gävle och söderut! NU!! Snälla!!!!
Jag sitter inte på arselet och väntar på att nån ska knacka på och ha ett färdigt erbjudande. Vi jobbar faktiskt aktivt på detta, båda jag o Micke!

81 dagar kvar till sol och värme med bästa tjejerna :)
7 dagar kvar till en Stockholmstripp med rara kollegan H och två brukare :)
35 dagar kvar till semestern börjar :)

Ja, det finns kanske hopp om att jag får känna lite sol och värme innan snön kommer!

Nu ska jag ta Ozzy i koppel och blåsa ut på en kissrunda....snart.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: