lugnistormen

Glömmer

Kategori: Allmänt

Hejsvejs!
Dagarna går i ett och jag orkar inte blogga! Jag tänker hela tiden att det här skulle jag fota och skriva lite om.....men det blir inte!
Jaja, det är ju ingen skada skedd direkt, ingen som lider av att det går en vecka eller två mellan inläggen :)

 

Har börjat jobba igen! Känns helt okej, faktiskt. Bara att acceptera att man inte kan älska alla, man kan inte alltid tycka lika och vi har olika syn på vad som är städat, klart, bestämt och rätt! Så är det bara! Jag får bita ihop och gnälla till nån jag litar på. Att hoppas på nån förändring förbättring kan jag sluta med, för det kommer inte att ske!

Vad har hänt sen sist? mer än att jag börjat jobba då....


Sista april då jobbade jag på dagen, käkade middag med Anki & Anders på kvällen. Jättetrevligt var det!!


Freddes operation blev inställd, med en (1) timmes varsel! Jäkla muppar! Jag förstår inte hur man kan få göra så. Han har fått en ny tid den 22:a. De skulle bara våga......

Vi har bestämt oss för att söka oss från Jämtland! Äntligen har jag fått med mig Micke på det :) Vi får väl se NÄR det blir..... Det viktigaste är ju att han får ett jobb. Jag kan alltid hanka mig fram en tid genom att vikka på nåt boende eller så. Det behövs alltid timvikarier i vården.
Fredde vill också, säger han. Men när det kommer till kritan så få vi väl se om han pallar flytta från flickvännen. Det visar sig och löser sig alltid!

Jag, Anki och Gumman har bokat en resa till Turkiet :D Vi drar 17 augusti! En vecka, all inclusive och sol är beställt OCH ska levereras!

Fan vad gött vi ska ha det :))


Jag har fortfarande massa vallningar! Sjukt vad varm man kan bli, alltså!

Nä, kan inte komma på att det hänt nåt mer i mitt liv de senaste veckorna.... ganska trist, med andra ord ;)
Nu ska jag duscha, rasta vovsing och sen hämta upp Lotta för att åka o luncha med Helen o Maria!

Tjingeling!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: