lugnistormen

Motvind

Kategori: Allmänt

Åkte ner till Viktväktarna, full av inspiration och jävlaranamma. Fick papper att fylla i, satt med på lektionen och skulle efter den skriva in mig.
Men.....efter lektionen släpper hon den lilla bomben att hon tänker stänga ner/lägga av med Viktväkteriet. Och det finns ingen annan konsulent i Östersund. Närmaste ställe är nu Sundsvall.

Jamen, är det inte bara så jäkla typiskt???

Konsulenten sa att det numer inte är bara att jobba som konsulent åt Viktväktarna, utan man måste driva det som ett eget företag. Och det finns ingen som verkar vilja göra det här uppe i vår stad.

Jag gick givetvis in på deras hemsida för att få lite info om detta och se vad jag skulle kunna göra. Men det står ingenting om det :( Sen är jag väl för tjock för att jobba som konsulent just nu, men innan allt är klart med företag och kurser och så, så kanske jag skulle vara nere på acceptabel vikt ;)
Men det står som sagt ingenting, så jag gör väl ingenting då.... Eller så ringer jag dem, vilken dag som helst :D

Nu ska hund rastas! Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: