lugnistormen

Min dag!

Kategori: Allmänt

 





Gomorron folket!
Idag är det min dag! Å den ska jag ägna åt att dammsuga och tvätta lite :/ men inte bara det, förstås. Jag ska dricka kaffe, äta tårta, umgås och ha det gött också.

Jag fyller 46 år. Huuuu, låter så gammalt. När jag tittar mig i spegeln så ser det gammalt ut också :( Känner mig gammal, gör jag med. Men det beror nog mest på att det är så mycket stök efter operationen och med huvudvärk nu.
I sinnet känner jag mig inte så gammal, typ 25 kanske :)

Fick fika på säng i morse. Det var jätterart och trevligt :) Nu ska jag fylla på kaffekoppen och sen ligga och dra mig nån timme till innan det är dags att kliva upp.

Ser ut att bli en fin dag ♥

Kram o tjingeling



till mig och alla andra som fyller år idag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: