lugnistormen

Gomorron alla!

Kategori:

2012-04-26_08-06 (MMS)

Frukost i bingen för mig. Ozzy sitter vid fotänden på sängen och drömmer sig ut. Har sovit kasst inatt med.... Vad är det med mig? Kan inte somna på kvällen, utan ligger vaken till både 2 och 3. Sen vaknar jag när M's alarm sätter igång, alla gånger.... Har jag tur somnar jag om när han åkt, men vaknar oftast när Fredde håller på i köket. Sen är det omöjligt att somna igen. Allt som allt sover jag kanske 4 timmar per natt! På tok för lite! Jag behöver 8 timmar jag :) Igår kväll var vi på Kvantum och handlade lite och där stötte jag på en person, som de ca 4 år jag känt honom, aldrig verkat glad, positiv eller varit speciellt trevlig. Igår sken han som en sol, stannade och pratade, skrattade och verkade hur glad som helst. Hmmmm väldigt suspekt.....han verkade till och med glad över att se mig! Häpp!! ;) Jaja, det var en ovanlig syn och upplevelse, men jätteskoj! Det kanske finns ett gott slut på det där eländet med! Har iofs hört av andra att det har skett nån form av förändring hos honom :) och det skulle vara välkommet och jätteroligt! Idag ska jag träffa Ankipanki en sväng, är det tänkt. Hon skulle på återbesök på sjukan nu på morgonen. Får se om jag hinner dit innan jag ska träffa min nya kontaktkompis S. Jag och S ska ta oss en promenad med Ozzy i skogen där hon bor. Ska bli skönt! Hon verkar väldigt trevlig, så det ska nog bli bra det där. Hoppas bara att hon får ut det hon behöver av mig nu, så det känns bra för henne. Vi har bara träffats 3 gånger än, och det före min operation, så vu har inte lärt känna varandra riktigt än. Häromdagen ringde den tjej som jag var kontaktkompis åt för ett antal år sen. Hon flyttade härifrån för typ 4 år sen, men hon har hela tiden härt av sig till mig. Nu ska hon flytta hit igen, nästa vecka, och vill ha mig som kontaktkompis igen. Gillar henne mycket men orkar jag med två uppdrag samtidigt som jag jobbar heltid??!! Ja, vi får se! Nä, nu ska jag fylla på kaffekoppen och läsa lite bloggar!!! Tjingeling!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: