lugnistormen

Ååååå maj gadd!

Kategori: Allmänt

Ska det va så här???
Å då är det här bara början OCH jag är dessutom fet, liksom!
 
För om du är fet, eller mullig som min läkare lite fint sa att jag var....gammkärringen, så fortsätter ändå kroppen att producera östrogen (trots att inga äggstockar är kvar????) och då ska det bli lite mindre jäkligt att genomgå detta.
Jag undrar jag, hur det skulle varit om jag var så smal som jag vill vara...?! Det är väl första gången jag kan tycka att det känns liiiiite, å då menar jag liiiiite, okej att vara en tjockis!



Men inatt.....och flera nätter innan. Det går inte att sova. Jag ligger vaken, timme efter timme.....


Det är jäkla tur att vi har TV i sovrummet, att det finns Draw Something och Wordfeud att roa sig med ;)


När jag väl somnar så vaknar jag ju efter en liten stund.....och det är varmt så inåt h-vetet!
Av med täcke, bort med Micke och väck med hunden.
Somnar om, vaknar efter några minuter och det är kallt så inåt h.vetet!
På med täcke, hit med Micke och plats med vovve! Somnar......
varmt så djävulskt! Bort med täcke, För helvete Micke, flytta på dig! och putt bort med jycken!
Puuuuhhh, äntligen svalt och skönt! Somnar så gott.....
vaknar med skallrande tänder. Släpp täcket Micke, jag fryser ihjäl!! Ozzy, kom hit och värm matte!
Ååååå äntligen varmt o skönt! ....
Va i hela, vem fan har tömt en vattenballong i sängen?? Å så jäkla varmt! MIIIICKE!!! Öppna fönstret lite till! Å kan ni ligga lite längre ifrån mig TACK! Andas inte på mig, det känns som en jävla värmefläkt!
Mmmmm nu sover vi.... Va fan! Andas inte på mig, känns ju som en jävla nordanvind!..... osv osv

Såna nätter har vi! Hur har ni det i bingen nu förtiden?? ;)

Men jag tycker inte att Micke ska sura ihop helt, lite omväxling får han ju iallafall :D
Hittade den här härliga bilden som verkligen visar mina olika tillstånd! Det "roliga" är ju att den enda som tillkommit på senare tid är Sweaty :) De andra har jag (eller kanske Micke o mina barn...) alltid fått dras med!! 



Så, vad har jag och ni andra kvinnor att se fram emot?? Jo... problem med korttidsminnet, torrt underliv och torra ögon, vallningar, trötthet, viktökning, hjärtklappning, ledsmärtor, sömnlöshet, myrkrypningar, oro, irritation, humörsvängningar, gråten i halsen, nedstämdhet. And I'm on my way!
 
Känns som jag kommer bli en riktigt Hot Bitch....eller inte ;)

Men en ska inte klaga! Jag har iallafall en kropp som fungerar :) för det är väl så här det ska bli?
Åsså finns det hjälp att få, för de som behöver. Eget sovrum för Micke t ex ;DD Hahaha

Näpp, nu ska jag lyfta den här hyddan från bingen och upp på gåbandet! Sen ska jag ut i sola! Än har jag inte svettats klart ;)

Ha en grejt dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: