lugnistormen

Fredagmorgon

Kategori: Allmänt

Ny dag! Sitter vid köksbordet med min kaffekopp, surdegsknäcke med Bregott havssalt och min lilla rosa dator! Känns bra, på nåt sätt! Åsså, Lena, har jag på mig min rosa fina vuxensparkdräkt :D Hahahaha!!!

Har ni provat surdegsknäcke? Om inte, så gör det! Det är sååååå gott. Å med Bregott havssalt....mmmmmm mums!

Det pissregnar ute och är inte varmt :( trist... Allt blir lättare och roligare om det är lite fint väder. T o m att jobba blir ju roligare, eller mindre tråkigt ;)
Börjar mitt pass om två timmar. Idag blir det Brunflobadet med en brukare. Han bokar hela badet mellan 13 och 14, så det är han, jag och superduperMichelle som ska vara där idag.
I morrn jobbar jag också och då ska jag vara på Teknikland på Länsfestivalen mellan 15 och 22, med en annan brukare. Kan säkert bli trevligt!

Nu är det två månader kvar till årets släktträff! Ska bli så roligt :) Vi ska vara i Drevdagen i år. Längtar efter att träffa alla och ser fram emot att få strosa omkring i Drevdagen litegrann. Fy fabian vad mycket roligt jag har haft där i ungdomens dagar :) Mmmmmm det hände mycket där, vill jag lova! Ojojoj vilka minnen!

Tycker inte om barn som skriker..... Men Spotify gillar jag verkligen :))




Kommentarer

  • Lena säger:

    Ja du Mia. Jag är försatt med munkavel. Jag får inte uttala mig om kläder, saker eller annat som ev vissa kanske kommar att tycka om i framtiden för då uppfattas det som riktat mot dem. Och eftersom jag tydligen kan se in i framtiden så måste jag hålla käft om modet 2020 också för säkerhets skull. Så är det när några få människor tror att hela världen kretsar kring dom. Jag är inte irriterad bara jävligt förbannad så jag behöver ditt glada sällskap så fort som möjligt. Kraaaam

    2011-05-28 | 01:07:32
    Bloggadress: http://lenahammarfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: