lugnistormen

Grattis grattis och lite annat smått o gott

Kategori: Allmänt

Har varit i Duved några dagar denna vecka, jag o Anki o vovvarna. Vi har haft det supermysigt! Badat tunna, druckit skumpa, promenerat, ätit god mat och bara haft det gött :) Jag behövde vila lite efter att bara ha varit sjuk, under hela min ledighet.



Kom hem på onsdagkväll och då var det bara att ladda om inför planeringsdag på jobbet. Hela jag är/var fylld med ångest inför det. Usch, vad det är nedbrytande med dåligt ledarskap. Nu är det gjort, men jag kan inte tycka att dagen medförde något positivt, direkt :/
Bara att bryta ihop o gå vidare.....

I tisdags fyllde min rara syster Pippi år. Grattis grattis igen :)



Å idag fyller kusin Ludde år! Grattis grattis till honom med :)


Annars händer det väl inte så mycket i mitt liv, tyvärr. Jag skulle vilja ha en rejäl förändring av det mesta......jobb, bostad, mig, kärlek, ekonomi.....ja, allt! Det är jag som måste göra nåt och ta tag i det, men just nu har jag inte energi till det. Jag väntar och hoppas på snabb operation, men när jag ringde i tisdags sa de att det kommer bli i början på april. Det känns länge dit :( Men jag vet ju att efter det så kommer jag att må så mycket bättre, och det känns bra :)

Ja just det ja. Jag hade ju besök av Lena o Lena en kväll i mellandagarna. Vi hade det myspys, drack lite vin, några Hot shots och spelade WII. Hahaha, det var kul :)

Här en lite stilstudie av damerna när de boxas:





Tycker att Lena Hammarfjäll (till vänster) ser ut att vara lite rädd för Lena Skyttberg .....men jag vet inte vem som gick vinnande ur striden ;)

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: