lugnistormen

Igen.....

Kategori: Allmänt

Jaha, då är jag mitt i det "här" igen. Ont, mår illa, skallebank, kramper, trött, feber....och allt annat najs som hör till.
Ligger i sängen idag och önskar att nån kunde komma o skära upp magen på mig o ta bort det onda :(
Hoppas bara att jag slipper akuten-besök denna gång.



Nu är det slutet på januari - blivit lovad operation i början på april. Med den cykel som jag har så kan jag alltså bli tvungen att genomlida denna skit TRE gånger till innan jag får bli frisk.

Bara att härda ut...... Men måste nog hasa mig upp nu och knäcka en dos smärtstillande och sen åka på affären.


Men annars så mår jag ganska bra :)

Tänk vad lite som behövs för att man jag ska le och man jag ska känna sig mig lite varm! Det behövs inte mer än några rara ord i ett sms :)


Tänk på det! Det är lätt att glädja en annan människa. Det behövs inte presenter och blommor, ibland räcker ett enda litet snällt ord och ett leende!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: