lugnistormen

Ett inlägg bara.....

Kategori: Allmänt

Hmmmmm, väldigt lite sömn nu flera nätter i rad. Är trött som en gnu, men det går bara inte att sova.
Somnar vid 1-snåret och vaknar runt 3-4-tiden. Måtte det vända! Känner att det börjar bli jobbigt nu.

I går var det fullt ös hela dagen :) Trodde jag skulle vila efter jobbet, men icke sa Nicke! Drog iväg på stan och uträttade viktiga ärenden. Nu känns det bra och jag tror att det blir en nystart på många sätt!

Hem och rasta vovve, käka lunch, kaffe med Anki. Sen tänkte jag vila, men det ville inte kroppen så då tog jag o packade ihop mig för att skaka röven i ett Afrodanspass! Skitkul! Jag har hört rykten om att det kändes ända till Stockholm och Drosbacken. Men det bju´r jag på :))
När jag efter passet låg i ett svalkande bad togs det snabba beslut om att dricka lite kaffe på kvällskvisten :) Upp ur badet och snabbt iväg! En väldigt trevlig bekantskap :) men en trött Mia.... så risken är väl att jag gjorde ett halvblaskigt intryck :/ Å tulpaner fick jag :) Hmmmm, det var ju väldigt passande eftersom det är mina favvoblommor!

Nu har jag varit på möte på jobbet, det var som vanligt inte kul...fast det gick ändå rätt bra idag. Kan det bero på att jag är så trött så jag inte ens orkade lyssna?? Som vanligt skriver jag protokollen, men idag fick jag inte ner så mycket på pappret så det kommer att bli ett fattigt protokoll. Hoppas jag inte missat nåt viktigt, bara!

Ska försöka slå igen de gröna en stund nu, när till och med Ozzy är lugn..... eller så gör jag som igår; ÖKAR och kör på tills jag stupar :)

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: