lugnistormen

Hej vänner!

Kategori: Allmänt

Söndag idag.... snart två veckor sen operation och jag har gått min första hundpromenad :) Den blev inte så lång, och det gick sakta. Men vad gör väl det? Jag återhämtar mig!!

I fredags åkte jag med en av mina Anki'ar till Sundsvall :) hennes dotter Emma o pojkvän Erik var också med. De körde som två små änglar, medan jag o Anki huserade i baksätet.
 Vi var in till stan en sväng och sen ut till Birsta. Shoppade lite kläder och lite grejer på IKEA, så jag är nöjd!
När vi kom hem följde jag med dem hem och blev bjuden på god middag och ännu mer trevlig samvaro. Men när kl, blev 01.00 var jag helt slut, så då kom Christian och hämtade mig. Skönt att komma hem och lägga sig efter en så lång dag!
En jättebra dag var det :)

Allra mest glad är jag över ett litet möte i en röd liten bil, under alldeles för kort stund ♥ Fina du!!


I onsdags var jag till Brunflo och hälsade på en av mina Lenor och hennes Mattias. Lena klippte och slingade mitt hår! Hon är så duktig, den tjejen, på allt hon gör :) De bjöd mig på jättegod middag också. Härliga vänner, det där :)

Har en bra vecka framför mig :) många roliga saker..... åsså några inte så roliga, som Föräldrarådsmöte, men det gör inget :))

Nu ska jag fortsätta städa litegrann. Det behövs.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: