lugnistormen

Hej! Mitt namn är Mia Ludvigsson :)

Kategori: Allmänt




Helt plötsligt, bara sådär så var det bytt.
Jag trodde att jag skulle få nån förvarning typ att "nu har vi behandlat ditt ärende, och ditt namnbyte kommer att ske den 20 februari". Men icke sa nicke.
Jag försökte att skriva in mig på sjukan i morse som Maria Olofsson....men si nån sån hade de inte i rullarna. Hmmm, sa jag, vad konstigt..... De tog personnumret och sa sen " Men du heter väl Ludvigsson?"
Hahaha, jag så kan det gå! Inte lätt när man byter namn som andra byter underkläder ;)

Nu är jag här! Hoppas på en nystart liksom. Nytt namn, singel och snart opererad för ett bättre mående!
 Känns najs!

Träffade precis på en av sköterskorna som ska jobba här med mig. En klasskompis från Gällö :) Kul!!
Hon har varit här o lämnat lite attiraljer för dusch, navelpill, toabesök och påklädning....
Njaaa, hade hellre tagit lite vin, choklad och kärlek :) Men man ska väl vara glad för det man får!



Å tänk vad alla är snälla här :) Jag blir så glad! Två sjuksköterskeelever har varit med mig idag, de är jätterara. Tjejen ska vara med på operationen i morgon med och sen hjälpa mig efteråt. Det är ju jättebra att hon får vara med om hela grejen. Från inskrivning till utskrivning...och allt däremellan!

Träffade iofs en riktig surkart....mannen som gjorde/tog (vad säger man??) EKG på mig. Han var inte munter....tur jag var på bra humör och bara skrattade åt honom.
Hade jag varit deppad hade jag nog spolat ner mig efter mötet med honom :/

Nu kommer snart fina vännen Anki :) så då blir det lite kaffe!

Kommentarer

  • carroe säger:

    Tack moster :D Kommer inte ihåg när jag mådde såhär bra sist. Det var nog år sedan!

    Och skönt att allt går som det ska för dig!

    Saknar dig! puss <3

    2011-02-07 | 20:32:26
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: