lugnistormen

Usel bloggare

Kategori: Allmänt

Måste erkänna att jag inte direkt är nån superbloggare.... :o/  Fast å andra sidan så är det ju inte så många som läser min, så det är inte så många som sitter och vänta på inlägg heller. ;o)

Det finns mycket jag skulle vilja skriva om, saker som just nu är väldigt betydande i mitt liv, saker som påverkar mig så.....men det är svårt utan att utlämna personer. Jag tycker det är taskigt att outa folk på en blogg så jag vill inte göra det, men samtidigt vill jag ju berätta när jag mår dåligt o varför. Svårt det där......

Men, som sagt, det är lite jobbigt i mitt liv just nu....igen. Blir lite arg på mig själv som är så lättpåverkad och tror, fast jag vet hur det varit och alla gånger blivit. Känner mig lurad, kränkt, bortkastad och utnyttjad. Jag vet att det endast är jag som kan ändra på det, och jag ska det men det är svårt när man ändå hoppas, vill och önskar. Min mage, mitt hjärta och mitt huvud klarar inte av detta längre, så nu måste jag tänka på mig och min hälsa. Jag skyller inte detta på någon.....det är inte hur man har det, utan hur man tar det! Så, nu dags för förändring....men det är svårt!

Så....nu fick jag ut lite iallafall ;o)

Jaha, då har vi fått en ny prins då, Prins Daniel....eller är det prins Robert?? Hahaha, det är makalöst vad Daniel är lik Boxer-Robert! Men vi har väl alla nån stilikon som vi vill efterlikna ;o)
Jag är inte nån royalist, tycker att detta med kungahuset är förlegat och helt fel MEN jag är en sucker på bröllop och äkta kärlek! Jag har med andra ord kollat in bröllopet och gråtit över alla vackra ord, blickar och kärleksförklaringar. Daniels tal var väl nåt många kvinnor skulle vilja få höra på sin bröllopsdag! Vackert och äkta!! Störst av allt är kärleken ♥

Å jobbar gör jag....kollade in mitt schema för de närmaste veckorna å fy fan vad jag kommer att jobba mycket! Det är iofs jag själv som lagt schemat, men jag kan inte haft hjärnan inkopplad när jag gjort det! Bara att bita ihop, och det kan iofs vara bra att jobba så jag slipper tänka så mycket.

Undra hur länge det ska vara så här kallt då? I morse när jag rastade Ozzy så önskade jag verkligen att jag haft mössa o vantar. Det blåste isvindar och var endast 5 grader varmt. Det är helt otroligt vad kallt det är! Det är inte mer än 6 grader nu heller, så helst skulle jag vilja ligga under en filt i soffan....men jag måste ut och träffa tjejen som jag är kontaktkompis åt.
Längtar efter värme o sol, så jag funderar starkt på att åka utomlands....men har inte semester förrän om en månad drygt. Förhoppningsvis har jag inte frusit ihjäl innan dess....

Ha en fin dag alla!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: