lugnistormen

Vår :o)

Kategori: Allmänt

Hej o hå!

Nu är våren här :o) Glad är jag!

 

Påsken har kommit o gått. Det hände inget speciellt i min påsk!
Skärtorsdag - kommer jag inte ens ihåg.
Långfredag - middag tillsammans med Lena o Hans! Supertrevligt, gott och sent! :o)
Påskafton -  började jag att jobba kl 10:00 och jobbade sen i 24 timmar. Det var ingen rolig dag, kan jag berätta. Katastrof på arbetet, men tillsammans med min kollega så löste vi det! 
Påskdagen - hände inget speciellt. Det var fint väder, tror vi tog en liten biltur på eftermiddagen för att titta på lokal för släktträffen.
Annandag påsk -  ganska så fint väder, fortsatte sökandet efter lokal.
Ja, som ni ser så gick påsken utan vare sig solning, grillning, skidor eller skoteråkande. Rätt tråkigt måste jag säga, men som jag har brukat säga till mina barn " Man måste ha lite tråkigt också, för att uppskatta det trevliga som kommer sen"  Ibland är jag så klok ;o)



Letandet efter släktträfflokal har äntligen givit resultat! Har till slut hittat ett ställe där vi alla kan umgås, laga mat, sova och bara ha det gött utan att störa andra! Perfekt!! Vi kommer att husera i Vålbacken, så ni som bor där får hålla i hatten! För när vi kommer blir det drag! :o)

Jag har även, till slut, fått ut inbjudan! Så nu sitter jag bara och väntar på anmälningar! Hoppas vi blir många i år, i fjol blev vi inte det, tyvärr. Men vi som var på Öland hade iallafall superskoj!!

I fredags var jag o Rosa ut och firade våra kommande födelsedagar! Först käkade vi hämt-thaimat och drack rötjut hemma hos henne. Sen drog vi till Captain Cook och slutligen till Bishops. Kul kväll!! Fler sådana, tack!! Och grattis i förskott till oss :o)

Nä, nu ska jag masa mig upp ur sängen! Ligger här och käkar frukost, gosar med vovve, läser tidning och surfar runt....men solen skiner ute och jag känner att det lockar och drar nåt oerhört!
Ha en bra dag alla!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: