lugnistormen

Insekter o annan skit

Kategori: Allmänt

I vanliga fall vaknar jag upp och är jättehungrig. Det är till och med så att jag, när jag lägger mig på kvällen, redan då fantiserar om vad jag ska äta till frukost när jag väl vaknar. Men nu några veckor så har jag inte haft nån riktig aptit, har nästan mest fått tvinga i mig något för att jag vet hur jag blir om jag inte äter. (läs: SUR)

Igår, när jag gått och lagt mig och somnat till, så vaknade jag av att nåt kröp på min arm, fick såklart en jäkla panik! Upp, på med lyset, noggrann undersökning av både kropp, säng och golvyta. Golvet är ju inte så stort vet ni, då jag bor i en garderob ;o) men det blev grundligt undersökt, så det tog sin lilla tid. Å jag hittade såklart INGENTING!! Vart tog krypet vägen? undrar jag då …..

Nu vet jag! Jag har ätit upp det! Därför hittade jag det inte, och därför är jag inte hungrig på morgonen!! Då undrar nog ni hur många kryp man äter upp på natten?? Det, plus en massa annat, vet jag!! Läs o njut! Eller må dåligt kanske.....

 

  • Under 1 år sväljer du 14 insekter när du sover!!

  • Under 1 timmes simmande i en allmän pool, får du i dig 0,5 liter urin!!
    Jag lär ju inte bli törstig heller då, eftersom jag ska på badet idag ;o)

  • Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar. T ex genom dörrhandtag.

  • En genomsnittslig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

  • Under 1 år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och inte tvättat händerna.

  • Under 1 år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och inte tvättat händerna.

  • De flesta män tvättar inte händerna efter toalettbesök. Tänk på det när du äter nötter ur en skål på bardisken.
    Lite svårt för mig att få ihop de 3 ovanstående punkterna...... om män är så jäkla dålig på att tvätta händerna...Hur kan det då komma sig att man skakar hand med fler nyonanerade kvinnor än män? Är det så att man i regel skakar hand med så många fler kvinnor per år? För det är väl inte så att mannen onanerar mer sällan än kvinnan? Eller kanske mannen gör det i duschen, så att de blir rena som direkt....???

  • Under en genomsnittslig bröllopsmottagning har du en hundradels risk att bli smittad med munherpes av en gäst.

  • Du andas dagligen in 1 liter av andra människors anala gaser.

  • Tandläkare rekommenderar att tandborstar ska hållas på ett avstånd på 2 meter från toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar från spolningen fastnar på dem.
    Det där har jag hört bara är en myt....MEN jag skulle aldrig komma på tanken att ha min tandborste framme ens. Nä huva om nån gäst skulle ta på den, eller hosta i närheten... Vet flera som har sina tandborstar stående på handfatet. Fy för det, tänk när alla tvättar sina händer, spottar i handfatet.....blä vad äckligt!!

  • Du tillbringar 6 månader av ditt liv på toaletten.
    Håller ALDRIG när det gäller de män jag har bott med!!

  • Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen!

 

Härlig läsning så här till frukost :o)

Kommentarer

  • Meshan säger:

    Hmmmm......

    2009-09-18 | 08:32:05
  • Ena säger:

    Ja det var verkligen en härlig läsning! Jag tror dock att jag, bara här hemma, får utstå den dubbla mängden anala gaser... :/

    2009-09-18 | 17:30:57

Kommentera inlägget här: