lugnistormen

Regnet det bara öser ner....

Kategori: Allmänt



...och det känns som att det aldrig kommer att sluta heller....

HELA dagen igår öste det ner, tror inte ens att det var uppehåll i 2 sekunder. Jag jobbade då så för min del spelade det väl inte så stor roll, men det är till och med roligare att jobba när solen skiner :o) Så är det!
Idag regnar det också.....inte lika mycket som igår, men det räcker med att det duggar. Det är sååå trist!
Vovsingen måste ju ut iallafall, och vi blir blöta vill jag lova. Han nöjer sig inte med att sticka ut nosen och strila lite snabbt, nä han ska nosa nosa nosa nosa på allt i evigheter. Snacka om att vi droppar sen....

Men snäll som jag är ;o) så har jag letat fram vantar och halsduk och går på hans lååååånga promenader, så han får nosa och snusa bäst han vill.

Igårkväll när jag skulle åka från jobbet så var växelspaksknoppen så jävla kall att jag knappt inte kunde växla!! och det i JUNI MÅNAD!!!! Helt sjukt! Nu är knoppen av metall så den blir lätt kall, men den var sååååå himla kall att jag var tvungen att lägga en filt över den för att överhuvudtaget kunna använda den. Bläääää för Jämtländska somrar!

Var är solen??? Tala om de för mig och jag åker dit direkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: