lugnistormen

Lite frågor & svar

Kategori: Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 48, jisses amalia ;o)
2. Vem var den sista du träffade? Jag träffade Fredde alldeles nyss....
3. Hur lång är du? 1.68

4. Vilken var den senaste film du sett? Barnhemmet. En skräckis som inte var ett dugg hemsk, men ganska bra ändå
5. Vem ringde du senast? Christian
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ok. Kram & gonatt" till Lena Skyttberg
7. Vad är dagens planer? Eftersom det är en ny dag nu ska jag börja med att lägga mig o sova sen blir det att vakna, äta frukost, hundpromenad, träffa Åsa, gå på Djur&kulgården, jobba och sova igen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror alldeles på hur jag mår, ibland vill jag bara inte prata med nån.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Döda...... men när de levde var de skilda
10. När såg du senast din mamma? Flera år sedan, då hon gick bort 2003.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 09.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Någonstans vid vatten och där det är varmt
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka ensamma ställen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis bor jag åtminstone deltid utomlands och jobbar med stöd till barn och kvinnor
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och fulla människor

18. Vem fick dig att skratta senast? Ozzy
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Icke

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, så jag kan ha den i knät när jag ligger i soffan :o)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas, fryser så......

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

23. Hur många landskap har du bott i? Vet inte riktigt, vi flyttade ganska mycket när jag var barn....men 4 kanske....Värmland, Sörmland, Dalarna och Jämtland.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på.... Gillar inte fötter så strumpor är ganska bra
26. Är du social? Jajjemen
27. Vilken är din favoritglass? Är inte så förtjust i glass....men GB Sandwich eller mjukglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe med mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på rygg
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Japp, saknar det
35. Är du en beroendemänniska? Förstår inte frågan
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Nej, inga fler än de två underbara jag redan har fått!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska  
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser 
42. Äger du dyra smycken? Nepp
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Sill o potatis
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, svårt..... flera stycken. Senast jag tokskrattade var nog åt Hans 
46. Välj ett ärr på din kropp? På handen har jag ett efter en sax
47. Vad har du för ringsignal?  Svordomsvisan med Magnus o Brasse
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nepp
49. Flirtar du mycket?Nej, ingenting tyvärr 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har tagit den i New York
51. Kan du byta olja på bilen? Nej!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Djävulsstjärnan av Jo Nesbo (hur fasen skriver man ett  o med ett snett streck över????)
54. Läser du dagstidningen? ja, oftast på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Må Bra
56. Dansar du i bilen? Ja ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lista på vad jag ska ta med till husvagnen på fredag
59. När var du i kyrkan senast? Begravning i februari
60. Vilka personer utmanar du? Inga, jag gjorde det här bara för att ha nåt att göra.... Skulle skriva ett inlägg om midsommar men orkar inte lägga in bilderna ikväll....det får bli en annan dag istället

Kommentarer


Kommentera inlägget här: