lugnistormen

Släkten är värst ;o)

Kategori: Allmänt

Nu är det ett antal år sen jag var med på dessa årliga träffar, så det ska bli kul att vara med i år!
Här kommer lite bilder från en träff i Skutskär-trakten, tror jag det var, för mååånga år sen.

Jag antar att jag kommer att få många samtal, efter detta inlägg, med hot om vite ifall jag inte tar bort vissa kort....så ni som kikar in snabbt får antagligen se fler kort än ni som kikar in lite senare idag :o) Håll till godo!!


Syster, syskonbarn och några gubbs ;o)


Jag och syster yster


Chrille hoppar säck och några av hans kusiner tittar på


Tre stycken ur "Systrarna djup" sjunger ut


Robin ser ganska kasst.....


...men här ser han iallafall bra ut ;o)
Så här kan det alltså gå om man somnar för tidigt!!


Kollar in och skrattar ut nån som gör bort sig, antar jag!
Spana in Fredde, han var inte stor här inte sötnosen!


Här sitter de igen....


Söta Sandra :o)


Skål och välkommen till Öland då!!

Kommentarer

  • Sandy bell (otte) säger:

    Hhaha men fy hur man såg ut.. å ciggen i högsta hugg... guuud. Men roligt att se. Nästa år är vi med oxå :=) Roligt att du är "med igen moster, love u. puss

    2009-07-03 | 20:38:03
  • Åsa säger:

    Men du volken tur att du klippte bort mig..jag och mina muslappar hahahahahah...



    Föresten..va snygg mamma var i lugg å allt...halvlångt hår...jisses...



    Puss

    2009-07-04 | 22:35:08
  • Åsa säger:

    Föresten igen...MAMMA: Hade du dina finaste kläder på dig?? hahahha..hitta du inge finare...hahahaha...så fin så...

    2009-07-04 | 22:36:10

Kommentera inlägget här: