lugnistormen

Gaybloggar

Kategori: Allmänt

Får ofta höra att "sitter du och läser gaybloggar nu igen?" Japp det gör jag!
Det är faktiskt flera stycken som jag läser dagligen, och allt som oftast står där inte nåt speciellt men ibland skriver de nåt väldigt bra. Annars är det roligt att bara följa deras liv som är lite annorlunda än mitt, eftersom det är kändisbögar jag pratar om.
Alexander Erwik skriver ofta bra saker. Som igårkväll till exempel hade han skrivit något väldigt bra och tänkvärt: 



"Men visst vill man att livet, när det är dags att lämna in kupongen, ska kunna sammanfattas med orden 'tjoho, vilken jävla åktur'. Jag ser det som att jag har en enda åkbiljett. Sträcker jag inte ut armarna i loopen så kommer jag ångra det när tåget bromsar in. "

Det är ju precis så det är! Fan, nu måste jag börja öva på att sträcka ut armarna....eller först kanske övervinna höjdrädslan så jag kommer upp i den där jädra loopen..... ;o) = jag måste våga ta de där besluten och ändra mitt liv så det blir som jag vill ha det!

Nu är det plums i badhuset som gäller, sen jobbar jag natt igen :o( men sen är det sportlov!! Jippi!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: