lugnistormen

Deltävling II

Kategori: Allmänt


Japp, sitter bänkad även denna lördag :o)

Lili & Susie - Nähä, de kunde inte sjunga nu heller..... Iofs inget större fel på låten, men inget för mig!
Lasse Lindh -  I like!  Lite skum men bra!
Jennifer Brown - Wow vilken koreografi, slet nästan scenen i stycken. *ironi* Den här låten har jag hört förut! Har inte du? Men ändå rätt bra tycker jag!
H.E.A.T - Oj, Carola har visst lånat ut sin fläkt!! Bra låt , men töntigt med en halvnaken trummis som mesar sig i bakgrunden! Det förtog en del av den braiga låten!
Markoolio - Nej nej nej nej nej nej nej nej nej (Micke sitter bredvid och skrattar häcken av sig.....)
Amy Diamond - Duktig flicka! Säkert många ungars favorit!
Cookies ´n Beans - Åååhhhh, älskar! Vilka härliga röster!!
Måns Zelmerlöw -  De e Måns, säkert och bra! 

Petra är bra tycker jag! Jag gillar henne! 

Nu ska vi se hur det går då...... Jag håller på Cookies & H.E.A.T till Globen och Lasse & Jennifer till andra chansen..... Nu ska jag bara vänta och se...eller höra förstås ;o)


SHIT! Varken Jennifer eller Lasse gick vidare..... Hmmmm, ja då hoppas jag att det blir Cookies & H.E.A.T till Globen och Måns & Amy till andra chansen. Väck med Lili&Susie! Bara att vänta o höra....
Petra är fortfarande jättebra tycker jag :o)


MEN VA FAN!!!! Cookies åkte ut!! De var ju bäst av alla ju!!! Är svenska folket döva eller???? Nu får man verkligen hoppas att Måns går vidare direkt!
Jag gråter.......

Jaaa, det blev Måns som gick direkt till Globen! Nu när jag hör hans låt igen tycker jag att den är bättre än första gången! Men är fortfarande ledsen över att det inte blev nå Cookies :o(

Jaha, då väntar jag in nästa lördag då och på att Cookies-låten kommer ut till allmän behöran!

Nu tar jag ett glas vin och ......ja, sörjer litegrann....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: