lugnistormen

Debut

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag min StepIn-debut. Jag var ett med bollen kan man säga....eller jag var en boll kanske är lite närmre sanningen.
Det var ett Core-pass med en sån där jätteboll, ni vet. Jag tog min boll, en matta, 1-kiloshantlarna och gömde mig i ett hörn längst bak i rummet. Och det var väl tur att det, jag kan inte ha sett klok ut!

Balans - No no
Kondition -Nepp
Styrka - Nej
Elegans - Nej nej nej
Ork - Nej
Smidighet - Icke

Om det mot förmodan var nån som blickade åt mitt håll så undrade de nog vart denna flodhäst kom ifrån, eller så misstog de mig för ytterligare en jätteboll. Jag hade ju kläder i samma färg som bollen och rullade även jag planslöst omkring.
Jag har en hel del att öva på där.....så om jag inte jobbar nästa måndag så gör jag mig nog ett besök igen till Core-passet. För ganska kul var det :o) 

Och till slut kanske det ser ut så här även för mig:

Kommentarer

  • Ena säger:

    Hahaha... Underbar läsning! Jag tror dock att du varken såg ut som en flodhäst eller boll. :o)

    2009-02-17 | 17:46:44
  • Sandy bell (otte) säger:

    hahah..rolig du! Duktig som försöker! puss

    2009-02-17 | 19:06:39

Kommentera inlägget här: