lugnistormen

Ser tillbaka

Kategori: Allmänt



Ligger i soffan och tänker - tänker på 2009 och det som varit. Det har hänt så mycket, men ändå …egentligen så himla lite. Visst, jag är något klokare och något mer härdad, lite helare men samtidigt mer trasig. Kvar på samma ställe, men ändå nån annanstans.

Dags att bocka av ett år till, sätta punkt för 2009.
Ett år, då jag upplevt…

Sorg.
Glädje. Lycka.
Flytt.
Byte av arbetsplats och sen, tack o lov, byte tillbaka av arbetsplats!
Första släktträffen på flera år för mig!  Öland. 
Vintercamping.
Ett uppbrott från en förening - trots att jag brinner för verksamheten!
                     - pga att jag inte tror på sättet de driver den!
Systrar, söner, vänner, släkt  ♥
Nya kontakter.
Återfunna gamla vänner ♥
Borttappade vänner…..
Hopp.
Förtvivlan.
Vandring i förfäders fotspår.
Längtan.
Kamratskap.
Underbar Kreta-resa med sönerna ♥
Ärlighet.
Svek & jävla lögner.
Nya söta små bäbisar ♥
Sorgen efter en förlorad farfar ♥
Vardagstristess.
Fest o glamour!
Oro.
Ovisshet.
Självförtroende.
Tveksamhet.
Sjukdom.
Gråt.
Skratt och tok!
Vin o choklad.
Ozzy ♥
Aha-moments.

Det är väl så här livet är, och ska vara. En salig blandning av gott och ont, sött och surt.

Jag hoppas att 2010 kommer med det mesta av detta men även med kärlek och tvåsamhet! Det är nog det enda jag saknar i mitt liv! …..det och en smal kropp ;o)

Kommentarer

  • carroe säger:

    Jag ska försöka rätta till mitt hjärta så gott det går :) Puss o kram

    2010-01-04 | 23:42:31
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: