lugnistormen

Nollnio tolv tjugotre, tjugotvå och tretton .....

Kategori: Allmänt

.... och jag sitter på jobbet.

 

Tanken var att vi skulle ha uppesittarkväll här men det blev bara jag kvar…. Av fem boende är det endast två som är hemma här. En av dem ville vara hemma i sin egen lägenhet och mysa med vin, ost o kex och Bingolotto – underbart! Den andra killen han ville inte vara upp längre än till efter andra spelet! Så han lämnade mig med bingolotten och gick o la sig. Så – här sitter jag och umgås med Lotta Engberg ;o) Jag lovade att spela klart lotten, så jag blir väl uppe några timmar till!



Slutar klockan 10 i morgon och åker nog och hämtar  Ozzy då, sen hem för en dusch och klädbyte för att klockan 11 vara hos Monika (en kompis mamma) för Dopp i grytan! Hmmmmm, har aldirg ätit det och tvivlar på att det kommar att bli en favorit - om jag ens vågar/vill prova det! Men det ska bli najs med lite trevligt sällskap sådär på julaftonens förmiddag!

Kommer jag att få några klappar då? Mmmm jag har spanat i kulan för att få veta…..och denna kula menar att jag ska få en dator…. Men, den har jag ju redan fått, av mig själv! Jag vet inte om jag ska fråga denna kula nåt mer, verkar inte riktigt pålitlig....

 

Hoppas ni har det mysigt allihopa! Jag har det fint här i soffan, med min fleecefilt, lite glögg, Bingolotto och Facebook!

Hörs i morrn!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: