lugnistormen

Kylig morgon

Kategori: Allmänt


God morgon!
Hoppas natten varit bra! Min har varit kanon, sovit som en prinsessa (på ärten) i min stora höga säng! Måste komma på nån bra lösning så jag kan ha kvar soffan som sänggavel men inte behöva klättra på en stege för att komma upp i bingen.... Hmmmm, på med tänkarmössan Mia!!
Annars är detn kanonskön att sova i, men lite stor för endast mig..... ;o) Jaja, Ozzy bor ju också i den, men han tar inte så stor plats åsså ligger han nere vid fotänden, så det får plats fler här!!

Jag har förresten varit helt själv hemma hela natten. C var visst ut o parta och sov hos en kompis & F sov hos pappa så det har varit väldigt tomt här. Ganska skönt ändå att bara rå sig själv ett tag, men det är tyst.

Jag kom hem igårkväll, har varit i Ljusdal och hälsat på min syster Monika. I två dygn pratade vi. Ja hon pratade på nätterna med, när jag sov ;o)
Varit jättemysigt och roligt. Skrattkramp och hjärtsnörp omvartannat, men herregud vad skönt att prata o prata om allt man upplevt och varit med om!
God mat och gott vin blev det med, TACK kära syster för allt!!
Det enda tråkiga var att jag inte hann med att träffa Jörgen och hans lilla familj :o( men det får bli snart!! Har inte sett lilla Vera sen nyår, så där har det nog hänt massor! Monika visade dock foton på henne, söt som socker!!
Jens härliga familj fick jag träffa iallafall, goa söta små flickor som charmade mig totalt!
Åsså Robin då såklart, han kom förbi och surrade bort en timme med oss! Kul!!


Nu sitter jag här och äter frukost och tittar på granen som lyser så fint bredvid mig. Jag har det ganska bra :o) När kaffet är urdrucket ska jag hämta F och åka ner på stan. Han önskar sig ett par nya slalomskidor i julklapp så det får ju mamma köpa då!!

Ha en fin dag!! Nu är snart julen här och över.....å då vankas ett nytt år med nya möjligheter och överraskningar! Det ska bli Mitt år, det har jag bestämt mig för!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: