lugnistormen

Borttappat: Initiativförmåga, Hittelön utlovas!!

Kategori: Allmänt

Jag blev ju som sagt av med kudden och liggplatsen i soffan, så då är det väl dags att kliva upp då! Jag har egentligen massor att göra (läs: massor av samtal att ringa) men kommer mig inte för.

Har ingen initiativförmåga... måste ha tappat den nånstans! Den efterlyses härmed! Vid upphittande bör den återlämnas till mig å det snaraste. Dessa samtal måste faktiskt ringas!!!

Jag måste ringa:
* Vestibulum
* Brunflo Måleri
* ÖBOS
* Urban golvläggare
* Comhem
* nån som kan skrapa tandsten på Ozzy
* Jämtkraft
 * mitt nygamla jobb (fast där borde jag egentligen göra ett besök)
* Almåsa
* Oviken stugtillverkning
det är säkert fler också, som jag bara glömt just för tillfället

Jag som egentligen älskar att prata i telefon, men nu kommer jag mig inte för...... men jag måste,  måste, måste, måste
Ska bara äta lite lunch först och sen ta en promenad med Ozzy, sen ska jag ringa! Jag lovar mig det!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: