lugnistormen

Bowling

Kategori: Allmänt

Senare på lördagen, efter Ovikenturen, hämtade jag upp Lena i Brunflo. Vi åkte hem till mig och käkade och drack lite vin.


Sen drog vi ner på stan och spelade lite bowling! Hmmmm, jag har spelat typ två gånger förut i mitt liv, så det gick väl sisådär ;o)
En gång kastade jag till och med klotet bakåt !! Tur att ingen stod där!

Här ses Lena in action:



Har ingen bild på mig när jag spelar, men vi får se om jag kan sno nån av Lena sen när hon lagt upp dem.
Jag lyckade iallafall få till en strike och två spärrar :o) men precis vid de tillfällen stod Lena och tittade in i telefonen....så hon missade det helt :o( Men som tur var fanns ju bevis på poängtavlan!!

Sen gick vi vidare till Captain Cook och tog en cider. Satt där och mös när Lena helt plötsligt meddelar att hon har beställt hämtning om 10 minuter. Lite snopet, men hon mår ju inte så bra bitvis så jag förstår att hon inte orkar. Hon åkte hem och jag gick up mot bussen. Slank in på GIII, heter det väl inte längre...., men där var det typ bara snorungar så jag åkte hem. Lite depp när jag satt och väntade på bussen, men det gick om sig!

En trevlig lördag hade jag iallafall :o)
Tack för det Lena!!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Tack själv älskade vän.. Ja jag e som jag är. Troligt var det huvudvärken jag fick senare som la krokben på mig redan tidigt på kvällen...Eller nåt..

    Tack iallafall för att du ville bli med mig ut.

    2009-08-26 | 23:39:49

Kommentera inlägget här: