lugnistormen

Valborg

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse och kände mig inte riktigt på G, men chefen ringde och de hade inte fått in nån vikarie för mig.....så det var bara att gå och jobba de. Jag undvek att vara med de boende och hade mer utetjänst. Åkte och handlade, hämtade medicin, matlådor och städade litegrann. När klockan var 15.00, och de andra som ska jobba ikväll kom, var jag trött och sleten.


De var så snälla så de skickade hem mig då :o) Tack ska ni ha!!

Nu har jag slappat på soffan i några timmar och känner mig i lite bättre form, men inte helt kry. Lena S som skulle bjuda Fredde på middag ikväll förbarmade sig även över mig, så jag får mat jag med!! Skönt att slippa kliva upp och fixa i köket, tack tack Lena! Ska ta mig en dusch och försöka hasa mig bort till Lena. Sen blir det en tidig kväll rätt ner i bingen!

Ingen majbrasa för mig, hoppas att ni andra får se nån eld iallafall!
 
Jag tycker att det är ganska mysigt att stå och titta på elden och höra hur det knastrar och knäpper, samtidigt som jag har en väldig respekt för eld överhuvudtaget.
Ville egentligen bara göra ett litet inlägg för att önska er allihopa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: