lugnistormen

30-årskalas

Kategori: Allmänt

Blev så glad när jag läste Aftonbladet idag :o) 
Där stod det att jag inte ska gå ner i vikt för då blir jag gammal! För varje klädstorlek man går ner så åldras man 4 år!!  Jag vill inte bli nå äldre, så här ska inte bantas!!

MEN......
jag antar att då gäller även det motsatta - att för varje klädstorlek man går upp så blir man 4 år yngre!!
Jag är sååååå glad!!! Fattar ni vad det betyder???

Välkommen på mitt 30-årskalas!!!!  *Ska genast börja planera och skicka inbjudningar*

Det ska bli jättekul.
Sist jag fyllde 30 så hade jag precis fått barn, så jag ammade och var ganska trött... Men den här gången då blir det klackarna i taket! Det är inte alla som får göra om sin 30-årsdag.....13 år efteråt! Tjooohoooo!!!

Kommentarer

  • Lena säger:

    haha...alltså..hmm..jag som har gått upp 10-11 kg..och två klädstorlekar...är då endast 31 år, ok 30 jag med..vi slår ihop våra kalas vetja...haha

    2009-04-01 | 18:54:20
  • pippi säger:

    väntar på en inbjudan nu ska bli sååå kul.

    2009-04-01 | 22:35:14

Kommentera inlägget här: