lugnistormen

Rosa då o nu

Kategori: Allmänt

Jag har sagt det förr och säger det igen; jag gillar Facebook!! Fick ju kontakt med Rosemarie igen efter typ 100 år, hur kul som helst!!
Hon fyllde 43 år häromdagen, GRATTIS GRATTIS!!! och jag fyller några små år jag med snart, så igår var vi ut och käkade litegrann och firade oss! Det var mysigt och gott!
Men tyvärr var Rosa tvungen att åka hem till Bräcke igen redan på kvällen, så det blev ingen långsittare. Men det har vi sagt att vi ska ta igen, kanske redan till helgen :o)

Tänkte visa en liten bild på Rosa från tidigt 80-tal.....

Hehe, vilken donna!!

Och här kommer en möööörk bild tagen med en dåligt mobilkamera från igårkväll.

Rosa ser inte ut att ha blivit den dag äldre men om man tittar riktigt noga på mig kan man ana en dubbelhaka och en del ålderstecken....... Hhmmmm, måste fan lämna in mobilen på lagning, det är ju nåt fel på den.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: