lugnistormen

Ok, jag ger mig....

Kategori: Allmänt

....lite humor var det :o)
Freddes kommentar var: ÄGD!!

RIngde och berättade det för Lena med, hon började nästan också att gråta innan jag kom till att det var ett skämt! Vi damer i 40-årsåldern är lite känsliga vi ;o)

Kan flina lite nu, men fan vad jag blev ledsen och orolig igår när Chrille ringde och drog igång sitt lilla 1-april-skämt !!

Nu är det ett helt år kvar....skönt! Jag är ganska godtrogen och kan luras till lite vad som helst jag.....

Nu är det iallafall en ny dag, ingen sol ute men förhoppningsvis blir det lite plusgrader så snön smälter.

Jag ska nu dra till frissan och få mig en frisyr och lite färg, sen blir det väl lite av varje innan jobb klockan 15.00.

Fick ett samtal av Sabina-gumsan igår och hon kom med glädjande beskedet att de kommer hit i helgen och hälsar på :o) Det ska bli såååå kul, det är alldeles för länge sen jag fick träffa er!! Puss puss

Kommentarer

  • Lena säger:

    Haha..ja lite kul va det att läsa ditt inlägg..hihi..



    Ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma

    2009-04-02 | 11:48:19
  • Sandy säger:

    Hihi... Hemskans kul tyckte jag iaf :=) Ibland är man lättlurad! Kram

    2009-04-03 | 22:12:27
  • carroe säger:

    Japp, jag klarade tenta :D Tack så mycket!

    2009-04-04 | 01:03:33
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: