lugnistormen

39 dagar kvar....

Kategori: Allmänt

    tills jag ligger där i solstolen och bara göttar mig :o) Ska bli härligt!

Vem vet, jag kanske dristar mig till att leka lite sönerna på stranden med.....men bara kanske!   

Men nu är det arbete som gäller. Har haft ett antal hel- o halvlediga dagar nu och det har varit jätteskönt! Nu kommer jag att jobba i exakt 25 timmar i sträck....känns svettigt! Sen på söndagen är det ett pass på 12 timmar. Pust!

Måndag är jag ledig och då hoppas jag att jag får lite främmande :o)

Micke ska ta hand om min bil nu i helgen så jag hoppas den där står hel och med nya däck på måndag.


See ya!

Kommentarer

  • Helén säger:

    men lilla Mia du bor i lapphelvete som du själv sa men Y-Buss har perfekta tider att ta sig till stockhölm Arlanda om du ska resa till London ;O) Ända fördelen nu var ju att du kommer få sol i stället för regn tack vare dålig kommunikation i trafiken ha det så himla skönt i solen

    2009-04-18 | 23:05:41

Kommentera inlägget här: