lugnistormen

Vinum vita est - Vin är livet

Kategori: Allmänt

Ja, det kändes så på fredagskvällen när vi tog oss nåt glas....men det gjorde det inte dagen efter när jag vaknade och insåg att jag skulle åka till jobbet:o( Tur att det gick över efter en rejäl grötfrukost och lite frisk luft.
Arbetsdagen  o natten gick bra och nu har jag nån ledig dag till att inhandla det sista (igen). Åsså måste jag ju göra knäck och lite fler saffransskorpor.

Leveransen har kommit. Varorna är uppackade, avbockade och levererade till sina ägare. Allt var med och alla är nöjda o glada!!
Fredagkvällen tillbringade jag tillsammans med några goda vänner. Vi drack,som sagt, lite vin och hade trevligt.


Alla ville inte vara med på bild ;o)


Karina läser poesi för oss.

Ikväll har jag bjudit hem Karina på middag. Vi får se om det blir nåt vin och poesi då med....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: