lugnistormen

Pro Tempera - Just nu

Kategori: Allmänt

Bläääähhhh Mår som en skit! Ont i huvet, ont i magen och har inte sovit många timmar i natt. Man skulle kunna tro att det är av nervositet inför den stora dagen när tomten ska komma.....men icke!
Jag brukar sova ganska ok när jag sover här på jobbet, men inte inatt :o(
Mycket av natten har jag varit vaken och legat o vridit o vänt i sängen, bl.a pga att jag haft så ont i magen. När jag har sovit har jag drömt en massa mardrömmar....huuu, jag som är så mörkrädd också!
Nä, nu längtar jag hem till badet. Det ska bli skönt. Ska tända lite ljus och tappa upp ett varmt skumbad och sen ligga där ett bra tag. Efter det hoppas jag att jag är fit for fight igen!!
Nu ska jag fixa lite julfrukost till mig och brukarna som är här, det ska bli gott!!

GOD JUL på er allesamman!!
Hoppas tomten kommer med många paket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: