lugnistormen

Insigniore cum laude - Med beröm godkänt

Kategori: Allmänt

Hoppas jag åtminstone att jag blir.....måste visst skicka in en sista rapport för att avsluta kursen. Men sen är det över, den här utbildningen iallafall. Jag tycker ju att det är rätt roligt att plugga så jag kommer nog snart att hoppa på något nytt.

Ett helt år med 6 helger i Härnösand. Det har varit roligt, speciellt att lära känna alla dessa andra kvinnor som också på något vis är knutna till en kvinno/tjejjour nånstans i Sverige. Jättehärliga människor! Många intressanta diskussioner på kvällarna, härliga skratt och gott vin! Vad mer kan man begära? Ja, självklart har vi lärt oss en del på dagarna med, men det är faktiskt kvällarna som jag har fått ut mest av. Vissa föreläsningar har varit kanonbra med fantastiska föreläsare medan jag gärna kunnat vara utan vissa av dem.
Avslutningsfesten var skitkul!! Nästan alla hade klätt upp sig (eller ska man säga klätt ut sig....) i de kläder man hade som tonåring! Haha, det var väldigt roligt att se vissa!! Ulla, du var kanonskygg!!
Vi representerade 60- 70- 80- och 90-talet!
God mat, härligt musik, dans och roliga prat!! Tack ni tjejer som ordnade detta!

På vägen hem från Härnösand blev det självklart ett litet besök i Birsta och även då IKEA. Snacka om att 1000-lapparna flyger iväg när man är där!
En byrå blev iallafall inköpt men tyvärr är jag krasslig så jag har inte orkat sätta ihop den.

Nu ska jag sooooova och bli pigg igen. Har kurs på jobbet i morrn som jag inte vill missa, så nu måste jag bli frisk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: