lugnistormen

Dimidium facti qui cepit habet - Den som har börjat har gjort hälften

Kategori: Allmänt

Och nu har jag äntligen börjat att köpa julklappar!! Men om jag har gjort hälften bara därför.....njaa, det vet jag inte. Jag tror barnen skulle bli lite besvikna då ;o)

Det blir svårare o svårare för varje år att hitta något till dem. När de var små var det hur lätt som helst, men nu 19 och 13 år är det skitsvårt! (jaja, de är 18 o 12 fortfarande, men det är ju bara frågan om veckor nu)

Den yngre han önskar sig några grejer som är svindyra!! och den äldre önskar sig ingenting...jo en flaska glögg!

Jaja, vi får hoppas att det jag hittar på faller i god jord :o) och att plånkan innehåller så mycket pengar som behövs! För den lär jag vädra en hel del innan julens inköp är över!

Jag är iallafall nöjd med dagens skörd! De grejerna kommer nog att passa herrarna. Allra mest nöjd är jag faktiskt med ett mitt inköp till lille Elis :o) Han ska få det på onsdag när han och hans mamma kommer hit, eftersom vi inte kommer att träffas under julen.

Nä, nu ska jag ner i badet och fram med glöggen och vara nöjd över att jag börjat....och därmed gjort hälften !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: