lugnistormen

Amor vincit omnia et nos cedamus amori - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Kategori: Allmänt

Efter en kväll med min vän Karina så känns det så bra!  Jag vet ingen som kan älskar och bry sig som hon. Hon tror alla om allt bäst och tror att alla bryr sig och tycker om på samma sätt som hon. Ja, hon är helt igenom go och underbar! Åhh, vad jag tycker om dig Karina!!

Maten var god, vinet jättegott (ja, vi drack litegrann;)) och sällskapet jättetrevligt!

Karinas son Joel fick till en hel del skratt genom att visa oss roliga klipp på YouTube, bl,a detta Haha, jag höll på att skratta ihjäl mig! Kanske skulle jag platsa i klippet jag åxå, med tanke på att mitt garv inte heller är av denna världen :o)

Sen var det givetvis jättekul att ha med Chrille på middag hemmavid för första gången på 6 månader ungefär.....och sen drog han till en kompis.

Han kommer förhoppningsvis hem senare....så att jag inte ligger och "sover" i soffan helt utan mening.
Jaja, garderoben kanske snart blir klar så jag får plats i den!

Natti natti från soffan (där inte ens vovven vill sova, tydligen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: