lugnistormen

Skitråd....

Kategori: Allmänt

Ozzy har några nätter senaste tiden bajsat inne! Jättekonstigt och tråkigt :(
Jag satte mig ner och googlade, för jag tänkte att jag kunde få några tips på varför han gör så? Kan det vara nåt fel, kan han vara sjuk, kan det vara maten? Jag tänkte iallafall att jag skulle kunna få några tips på vad det kan bero på......
Döm om min förvåning då det inte skrivs speciellt mycket om eventuella orsaker till denna plötsliga beteendeförändring, men det tipsas hejvilt om hur man ska göra för att hunden inte ska bajsa inne.

Stäng in hunden, i tvättstugan alternativt ett väldigt litet rum eller i en bur, på natten! Då kommer inte hunden att bajsa inne, eftersom den inte bajsar där den ska sova.
 
Ööööööhhhhh VA??? Är det bara jag som tycker att det låter jävligt korkat?

Inte bajsar väl hunden inne för att vara jäklig, för att det är rolig eller för att den inte har nåt annat att göra! Den bajsar väl, för bövelen, för att den är bajsnödig!! Inte försvinner väl den nödigheten för att du stänger in hunden på ett ställle där den inte vill bajsa! 
Jag undrar om dessa människor också stoppar en kork i rumpan på sina bäbisar så att de inte ska bajsa på nätterna!

Nä ni, min vovve får tillgång till hela lägenheten både natt o dag och är han bajsnödig och jag inte hör honom på natten så är det mitt fel, inte hans!
MEN jag är fortfarande orolig över varför han helt plötsligt vid 4,5 år ålder börjat bajsa inne.......åsså är han lite lös i magen allt som oftast :( Stackars liten! Får prata med en veterinär istället, för de råd jag googlade fram är inga jag tänker följa iallafall!

     
         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: