lugnistormen

Fjärde advent

Kategori:

 
Fjärde advent. Dan före dopparedan. Sista dagen på Västfjällvägen. 
Idag är en bra dag!
Nu är det över! Guuud vad skönt! Jag kommer att skratta på väg till jobbet nästan varje dag hädanefter :) 
 
Har jobbat sista passet idag. Jobbade med Lotta, det var jätteskojigt och totalt planerat.
  
Å finaste Lotta hade köpt en jättefin present till mig! Hon är så himla rar!
Vi hade en mysig dag. Fikade, pratade och mös tillsammans med de boende som var hemma.
Jättebra avslut blev det!
Nu har jag lämnat tillbaka nycklarna och kommer aldrig att gå dit igen!  
 
Väl hemma, efter 9 timmars arbete, fick jag nygjord Jansson och ett glas öl. Mumma!
Sen har vi ägnat kvällen åt att slå in klappar och slappa i soffan. 
I morgon är det ju självaste julaftonen :) Då kanske man ska vara lite pigg?? så det är nog dags att sova snart!
 
Just idag mår jag bra ... :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: