lugnistormen

Ledig helg

Kategori: Allmänt

Har jobbat i natt och det är så skönt när klockan blir 9 och jag får gå därifrån. Är så vansinnigt less just nu, vill bara ha semester. Nu har jag en ledig helg, ja det blir till o med en långhelg. Börjar jobba igen på tisdag. Det ska bli så skönt att slippa gå till jobbet under några dagar!

Har varit så fantastiskt skönt nu några dagar :) Solig o härligt! Tyvärr har jag ju ingen uteplats eller gräsplätt eller så, men jag har tryckt ner mig i en liten solstol på balkongen och njutit lite iallafall.
Visst, jag har väl kunnat åka nånstans eller gått ut och lagt mig på allmänningen mellan husen här.....men det känns inte så kul.

Jag har suttit och svettats på balkongen istället :) Varmt och skönt!!!
Å några fräknar har jag allt dragit på mig ;)

Nu ska jag snart åka till Lillänge och köpa lite vin :) Var där och handlade på Coop i morse, men det var så tidigt så då hade inte systembolaget öppnat.
Jag o Micke packar nog in oss i bilen i eftermiddag och åker ner mot Sundsvall. Vi tänkte tälta o grilla o dricka lite vin o sola o mysa heeeeela helgen :)

Tog ett kort på Ozzy i går. Han försvann som nästan i mattan ;)

Ser lite kul ut :)

Ja, han ska med på tältning också, såklart! Ska bli spännande och se (eller höra...) hur han klarar det. Han som skäller till vid minsta lilla ljud, liksom. Jaja, i värsta fall, om han skäller hela tiden, får jag väl stoppa korvar o köttbullar i munnen på honom så han blir tyst ;)

Har egentligen en masa at göra....så det är väl bara att sätta igång då!

Tjingeling!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Ha en mysig semester/weekend tripp fina goa Mia. Hoppas ni får sol heeeela helgen.

    Kramar i massor

    2011-07-08 | 13:31:31
    Bloggadress: http://lenahammarfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: