lugnistormen

Dream on

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och halvsover. Jag vet att han är i köket och pysslar......hör stegen närma sig sovrummet. Snart, snart är han här.  Vänder och vrider litegrann på mig, bara så att förenkla för honom. Min snygga stora starka karl (läs: George Clooney), snart kommer han med sina mysiga mjuka härliga läppar. Jag plutar med munnen och öppnar ögonen.....

************POFF***************


Snacka om att han inte rakat sig på länge......


Det blev lite pinsamt till frukost. Han gillade inte den avhyvling han fick efter sin avslätning.
Nu vill han prata om det här....

Kommentarer

  • Barbro säger:

    Ja, jag skulle inte tacka nej...Söööt!

    2009-05-12 | 19:48:56
  • carroe säger:

    Hahaha, så söt man får vara :D

    2009-06-02 | 14:35:28
    Bloggadress: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: