lugnistormen

Tystnad

Kategori: Allmänt

Jag undrar vad det är som gör att det är så tyst ?? I och för sig säger väl tystnaden mer än ord.....och det gör mig än mer besviken och ledsen och arg. 

Besviken, arg och ledsen blev jag redan för några veckor sedan....men jag hade faktiskt hoppats att du skulle höra av dig. Att du skulle visa att du bryr dig, att du själv tyckte att det hela blev fel.....

Fast det kanske är lika bra att det är så här.... det gick alldeles för långt den där tisdagen, och det är svårt att bortse ifrån.

Men tycker inte du att det finns nåt att säga?
Får du inte? Vill du inte? Kan du inte? Törs du inte?

Jag bara undrar......
                                                  

Kommentarer

  • Sandy bell (otte) säger:

    Hoho e jag tyst menar du? ;=) puss å kram !

    2009-01-24 | 18:32:50
  • lena skyttberg säger:

    Hej stumpan!!



    Hoppas det löser sej med "det Här"

    Kramar i massor!!

    2009-01-25 | 19:43:14

Kommentera inlägget här: