lugnistormen

Sundsvall t.o.r

Kategori: Allmänt

Japp, då var den här arbetsdagen över.....sen några timmar tillbaka.
Jag o Maria tog med oss två av grabbarna på boendet och drog till Sundsvall. Vi har besökt Birsta city och IKEA. Lite shopping för vissa av oss och desto mer för andra ;o)
Jag har köpt dörrar till min TV-möbel/hylla men de var så tunga, eller egentligen mer otympliga, så de ligger fortfarande kvar ute i bilen. Är det nån som kan tänka sig att hjälpa mig att bära in dem???

Man skulle kunna säga att historien upprepar sig ;o) Precis det som hände mig på väg hem från Bräcke förra fredagen hände oss nu; det tog slut på spolarvätska!! Man ser INGENTING kan jag säga! Vi försökte att göra ren rutan med blött papper och stjärtlappar för barn......det blev inget vidare kan jag meddela! Tack o lov så hittade vi en mack så småningom som hade en fjärdedels "vindruterengörarmopp". Bättre än ingenting!!
Ja, hem kom vi iallafall och Maria körde som en gudinna hela tiden! Tack för det!!

Ja just de, vi hade lånat en buss av en annan gruppbostad i vår enhet eftersom vi inte ville åka i vår egen lilla bil. Men det tråkiga var att deras CD-spelare fungerade inte, bläääää, Maria som hade tagit med sig skivor som vi skulle lyssna på!! Nu fick vi hålla tillgodo med Meldoikrysset bland annat! Tycker ju iofs jag är ett ganska kul program ;o)

Efter hemkomst har jag ätit lite i min totala ensamhet, och nu lånat yngre sonens dator ett par timmar. Min är på ominstallation och återkommer förhoppningsvis efter helgen! Saknar dig lilla vän.....

Hunden är på samma ställe, inte på nån ominstallation hoppas jag ;o) Saknar dig med Ozzy!! Kommer att kännas konstigt i morrnbitti att vakna utan ett slick i ansiktet!

Minsta sonen är hos pappan och den äldste ute på fest. Saknar er med!
Och som den hönsmamma jag är har jag kollat av hur minstingen mår o vad han gör samt vad den äldste har för planer och även framtvingat ett löfte om att han ska meddela mig vart han tar vägen ikväll och när han kommer hem! Njaa, tvingat o tvingat.....jag tror att han tycker det är ok att meddela för att mamma ska hålla sig lugn;o) Men än har jag inget hört....

Nä nu är det snart natti natti!
Måste bara läsa igenom alla bloggar som "jag inte kan sluta läsa fast jag vet att det inte är så jävla smart att jag följer eftersom de flesta är såna där halvkändisar som bara söker uppmärksamhet och vill att man ska läsa och de är inte ens intressanta eftersom de bara skriver om en massa blaha blaha och jag känner ju inte personerna så då är det inte så kul att läsa om deras egentligen ganska trista vardag eller hur de fyller sina kroppar med en massa skit för att de tror att de ska bli snyggare etc etc". Sen läser jag ju en del mer intressanta bloggar också.... personer som jag känner. Så nu ska jag gå igenom alla måste-bloggar och sen lägga mig!

Ses!

Å guu vad trist utan en enda bild.... sorry!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: