lugnistormen

Quid vis - Kort sagt

Kategori: Allmänt

Vaknade upp med en jäkla huvudvärk.....VARFÖR DET!!!!????? Så nu sitter jag här och dricker lite kaffe och inväntar värktablettens värkan. Den kommer nog snart och då slänger jag mig i bilen o drar till Bräcke. Ska ju hälsa på Rosemarie i dag, så det var verkligen inte rätt dag att ha ont i skallen.


Annars har jag jobbat mest hela veckan. Det har varit väldigt lugnt, eftersom inte alla brukare varit på plats. Nu har de alla kommit tillbaka efter sina ledigheter hemma hos föräldrar etc, så nu är det full huggning igen.

Jag är ledig från arbetet hela helgen men har tagit Kvinnojourens jourtelefon, så jag kan få fullt upp iallafall.

Nä, nu känns det bättre så nu sticker jag! Ska bli såååå roligt!

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: