lugnistormen

Söndagkväll

Kategori: Allmänt

Vad blev det gjort för mig idag?

1. Fika klart
2. Hänga tvätt
3. Torka golv (Chrille dammsög igår)
4. Duscha
5. Rasta Ozzy
6. Skotta fram bilen
7. Försöka ta mig till Brunflo
8. Umgås
9. Hem igen
10. Rasta Ozzy
11. Laga mat
12. Sova

Sju utav tolv är väl inte illa? Och sova kommer jag att göra så småningom, så det blir åtta av tolv!!
Jag städade hela toaletten....det stod inte på listan, plus att jag måste hänga en tvätt till och ut med Ozzy ytterligare en gång innan bingen. Så nåt har jag gjort idag trots allt.
Det blev tyvärr inget Brunflo :o( sorry Lena. Jag skottade fram bilen, den var väldigt insnöad, men sen tyckte jag att det var så himla obehagligt att köra. Hade ingen kontroll kändes det som, bilen bara for omkring precis som den ville och jag inte ville..... så jag avbokade fikat. Men då kom Lena med en jättebra idé, att vi ska träffas på badet på tisdag när jag slutat jobba! Det ska bli en härlig eftermiddag! Ser fram emot det!! Och törs jag inte köra får du hämta mig ;o)

Idag blev det kött o potatisgratäng till middag. Chrille stekte kött när jag och Ozzy gick för att möta Fredde. Det luktade väldigt gott, men tyvärr har jag sån magkatarr så jag kunde inte äta nåt :o( Hoppas det släpper snart, har haft det till o från nu i en hel vecka....det är inte skönt.
I morgon är det jobb igen (jobbar natt), ska bli spännande o höra hur det har varit de senaste två veckorna....
Men innan jobb ska jag hälsa på Anneli o Elis en sväng. Ska bli mysigt!

Nu ska jag glutta på tv en stund och sen hoppa i bingen.
Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: