lugnistormen

Fläderblom och smultron

Kategori: Allmänt

Nu har jag och Ozzy varit ute på en promenad....en promenad som kantats av bajs och kiss i mängder!


Varför kan inte folk plocka upp efter sina hundar?? Jag förstår inte..... Kisset kan man givetvis inte plocka upp, det skulle vara att kräva lite väl mycket. Men bajset??!! Varför lämnar man det mitt i gångvägen?
Och inte nog med det, promenaden blev väl ungefär dubbelt så lång som jag tänkt pga alla hästtömningar vi var tvungen att runda på vägen! Hallå??? Ingen kan väl missa att ens häst bajjade?!?! Får hästar bajsa mitt i vägen där jag ska gå?

Nä, alla hundägare! Ta med en påse o plocka upp efter din hund. Sluta skyll på andra, ta ditt ansvar för en bajsfri promenadväg!


Eller så gör ni som jag gjort; skaffa en hund som kissar fläderblomsdryck och bajsar smultron! Då är det väldigt lätt , ja nästan roligt, att ta upp det med rosa fin liten påse :o)

Undrar om Ozzy kommer att bli gay.... rosa påsar...smultron....fläder.....

 

Kommentarer

  • lena skyttberg säger:

    Du e rolig du :o) hahaha... Jag ler för mej själv innan läggdags. Tack för en trevlig kväll och gott fika.

    Puss och kram, vackra dam!!

    2009-02-13 | 00:05:52

Kommentera inlägget här: