lugnistormen

7/3

Kategori: Allmänt

Hopp om vår :) Det har varit kanoners väder nu ett par dar, och det är väl bara för hääärligt!
I morrn drar vi till Duved, och då kommer skitvädret.....såklart! Jag har alltid otur när det gäller väder på min ledighet, det är bara så!
Men vi får mysa på så gott det går iallafall. Bada tunna och basta och mysa inomhus om det är skit ute, så det så!
A & A är just nu i Sydafrika och turistar och har det bra! Härligt för dem :) De är så snälla så de lånar ut sitt hus i Duved till oss torsdag till söndag! Tack o puss, finingar <3
Sitter fortfarande och äter frukost :) den senaste timmen har jag väl bara druckit kaffe,men jag sitter i pyjamas med frukosten på bordet! Skön morgon!
Hade så ont i huvudet igår, så jag trodde jag skulle svimma några gånger i gårkväll på jobbet. Blääää vad trist det är! Idag känns det bättre, tack olov. Tur är väl det, för jag ska jobba från 16 och hela natten.

Nu ska jag ut med vovven!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: