lugnistormen

Gomorron

Kategori: Allmänt

Sovit gott? Det har jag :) så skönt när det är riktigt svalt i sovrummet och man får krypa ner under täcket där det är varmt och mysigt. Nu hade jag dessutom sällskap under täcket halva natten, så det gjorde det ju inte mindre varmt och mysigt ;)

Nu sitter jag, sent omsider, och dricker mitt morgonkaffe. Ozzy ligger nedanför på golvet och stirrar på mig! Han tycker visst det är dags för promenad. Å det är väl det...drygt 5 timmar sen han var ut o strilade med Micke i morse.


Måste iväg och fixa nytt pass och körkort också. Det står ju Olofsson i mina, men nu heter jag ju Ludvigsson :)
Jag har ju två omgångar med tågbiljetter till Stockholm bokade i Ludvigsson, och skulle de få för sig att be om legitimation så kan det ju hända att jag inte får åka med.... Måste lösa det där idag! Efter hundpromenaden blir det!

Igår röjde jag rejält här hemma! Fyra sopsäckar med kläder och skor fick åka till Frälsningsarmén! Vassegoda, hoppas nån kommer att gilla kläderna.....å det tror jag. Har en yngre son som har väldigt bra (och rätt dyr) klädsmak och det var en del av hans grejer som åkte iväg med. Jag orkar inte hålla på att sälja på Tradera...är alldeles för lat för det. Dumt? Javisst! Men det var bara för mycket nu, ska försöka att lägga ut om det bara är några enstaka plagg. NU ville jag bara få bort allt och göra plats, liksom!

Är ledig idag, så jag ska försöka att ta tag i kontoret/Chrilles gamla rum. Kommer att bli två skrivbord över där....Nån som vill köpa?? Billigt sörru! :)

Näpp, nu är kaffet urdrucket och Ozzys stirrande börjar kännas lite jobbigt..... Ut med mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: