lugnistormen

Oj, vad tiden går fort....

Kategori: Allmänt

det är redan den 7 januari :o)

Julen är över, nyåret gjort och ledigheten slut!  På måndag börjar skolan igen sen är allt som vanligt igen, och det är faktiskt ganska skönt!

Julen gick i sakta mak här hemma.
Nyåret firade jag i Duved med Anki o Anders o ett gäng till. Det var trevligt!


Vi badade tunna. Det var jättehärligt!!


Monika o Anki


Henke :o)


Skål!!


Mona o jag försöker se lite sexiga ut.... Lyckas väl inte sådär jättebra ;o)


Gott Nytt År ute på balkongen!


Som sagt, det var väldigt trevligt och mysigt men jag saknade M och tyckte väl egentligen att allt kändes konstigt.
Tankarna fladdrar i huvudet och jag undrar om det är så här det ska vara?!!? Var det så här det blev? och ska förbli?
Nu är det nytt år o i och med det öppnas nya möjligheter, har jag hört.... Jag hoppas verkligen det! Att det är nu jag ska veta vad jag vill, kunna åstadkomma det och leva & må gott sen!
Tror att jag stängt inne en massa känslor och de måste ut nu! Ska öppna upp och släppa ut, så se upp!

Julen är utstädad och nerpackad - skönt! Jag älskar att plocka fram och julpynta men tycker det är så himla skönt att ta bort allt. Det är som första steget in i våren för min del. Våren med sol och värme..... just nu är det lite svårt att tro att det ska bli varmt igen, men det kommer nog så småningom!
Fram tills värmen och kärleken kommer ska jag mysa med levande ljus och hoppet!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jaha var det sexiga vi skulle se ut´,det ser mer ut som spexiga ha ha! Tack för då kram!

    2010-01-16 | 19:41:41

Kommentera inlägget här: