lugnistormen

Hipp Hipp Hurra för mig idag

Kategori: Allmänt

Idag fyller jag en hel massa år och det känns bra! Att det blir så många är egentligen inte så mycket jag tänker på.....men nu när jag tänker på det så....känns det kanske inte så bra ändå ;o) Jaja, jag är inte purung längre, det är bara så!

En något yngre version av Mia, och med något kortare hår! Okej, en något smalare Mia är det också..... Måste vara typ 12 år sen eller så!


En riktig pudding ;o) Tror detta är på avslutningen i 4:an.


Ja, dessa takter sitter fortfarande i! Jag sjunger hellre än bra :o) å gärna hela nätterna!!


Det här gamla kortet är från när jag var kanske 4 år eller så. Så trasigt och förstört, men det är värt mycket för mig. Jag har inte så många kort på mig från när jag var liten :o( På baksidan står det "Älskade Goggo". jag kallades för Goggo när jag var liten.

Ja, här sitter jag då ensam i köket och käkar lite frukost. Fredde är på skolan och Chrille ligger och sover. Ozzy ligger på soffans ryggstöd och tittar ut genom fönstret. Jag har huvudvärk. Det behövs dammsugas här hemma. Allt är precis som i går eller i förrgår förutom att jag nu tydligen är ett år äldre. Men vad gör väl det? Jag har bakat en chokladkaka och några misslyckade muffins (de blev fula men goda....) att bjuda mina gäster på.
På Facebook har jag fått massor av gratulationer :o) Tack alla rara människor!! Jättekul!!

Nu ska jag dra ett varv med dammsugarn. Milton har varit på besök och bitit hål i en boll. Nu tycker Ozzy att det är jättekul att dra ut allt ludd om är i bollen. Så det ligger vita små ullbollar överallt. Jag kan inte ta ifrån honom bollen heller, han har ju så kul med den, så jag dammsuger istället!

Ha en fin dag alla! Jag ska ha det iallafall!

Förresten, skickar små grattishälsningar till himlen också! Bertil som fyllde år i förrgår, moster Ulla i morrn och mamma på torsdag! Grattis på er däruppe, hoppas ni firar ordentligt!

Kommentarer

  • Lenita säger:

    Satan i gatan vad jag hajade till när jag öppnade denna blogg. trodde de var jag på första bilden vid en snabb koll.

    2010-04-23 | 19:40:37

Kommentera inlägget här: