lugnistormen

Skitsnack

Kategori: Allmänt

Ett vanligt förekommande snack hemma hos oss:

* knack knack*

- Hallå, vad gör du?

- Skiter!

- Ååhh, men kan du skynda dig....?

- Men jag sitter ju på toa!

- Ja, men jag håller på att göra på mig ju...

* stön o stånk*

- Jag försöker att skynda mig!

- Lite fortare kanske du kan trycka på??

*riva papper*
*torka torka*

- Snäääälllla!!!!

-Ja, jag skyndar allt jag kan!

- Åååååhhh, nu kan jag inte hålla mig längre....

*spola*
*tvätta händer*

- Så, nu kan du gå in!

- Taaaack............


FY FAN för att bara ha en toalett!! Tack gode gud så är det två stycken i den nya lägenheten!

Kommentarer

  • monica säger:

    ha,ha. Så kan det vara.

    2009-09-17 | 13:44:13
  • pippi säger:

    men va fan..... ska ni skita så länge? dax för lite nytt kanske på denna sida?

    2009-09-25 | 17:57:15

Kommentera inlägget här: